PARADISE HOTEL NAKENPLÅTNING MED BINGO
Publicerat den

 
 
 
 
Bingo Rimér hade nyligen en nakenplåtning med deltagarna från Paradise Hotel. Det var Samir Jr Badran, Mia Helén och Paulina "Paow" Danielsson som blev fotograferade utav Bingo.
 
"Jaaaa. Om det innebär att jag är en gubbsjuk gubbe så är jag det. Pullan är ju så bedårande söt och jag har verkligen saknat henne. @paulinadanielsson Jag är 38 år. När är man gubbsjuk? Min studio svämmar alltid över av unga tjejer och i min hjärna kommer jag alltid vara 25 år. Men om vi leker med tanken att jag skulle sätta en åldergräns på de tjejer som jag hänger med för att inte uppfattas som gubbsjuk i Pk-Sverige. Var går då gränsen tycker ni? Varför är det så tabu och upprörande", instagrammade flickfotografen. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?